Tuesday, April 28, 2009

Test Test ... : HIV:

hari nie aku nak g wat TEST HIV terpaksa la aku lari kejab ke Hospital Semenyih nak ambik cuti malasnyer nak apply he3 lagi pun bukan lama pon kan wat test 2 ..
aku nie da la
tak suka g hospital rasa nak pengsan
je ngan bau ubat lagi adoiii
tak leh tahn ler ...
BUCUKNYERRRRRR .....

Siap buat test nak anta borang kat
pejabat Agama Kajang plak 1 keje lagi nak buat..
nie la dia buat keje last minit sampai
sakit paler da banyak sgt nak fikir ...

bulan nie mcm2 nak kene buat kalo boleh nak siap
kan semua dalam bulan 5 nie insyallah
semua berjalan dengan lancar ...

preparation pon banyak lagi nak kene siap kan ...
nak cari langsir tuk bilik nak pilih colour yag sesuai adoiii ...
semua nak kene buat ...

nak kawin nie mcm2 hal la sakit2 da badan nie ...
herm cepat la siap semuanye tak larat da rasanyer ...

Weeeee ... aku da buat test HIV he33 semua ok just penat tunggu sebab ramai giler org kat hospital semenyih da naik kebas buntut aku nie''
da la tulang je ada lemak langsung tak ada hahahahha..
ikut hati nak jer aku tido da la panas ..
kene cucuk sakitnyer meleleh air mata ku menahan ha2 penakut betul aku nie rupanyer ha3..
boleh plak tunang aku buat lawak sabar je la asyik kene gelak je ari nie ngan dia ..
takper2 ... heheheheh....

No comments: