Thursday, January 28, 2010

scan kali ke 2 ..

baby da 31 minggu 6 hari hehehe


semalam aku mengalami sakit perut yang tahap melampau sehingga aku tidak dapat bangun untuk pergi ke office ejad tak izin kan aku pergi kerja sebab keadaan ku yang amat lemah ini adalah gara2 minum AIR REBUSAN KURMA CHINA sehingga aku tanggung akibatnya, kesannya masih ku rasa sehingga hari ini kelapa ku hampir pecah menahan sakitnya tak ingin lagi ku minum air iTU, tak dapat ku bayangkan mcmmana la keadaan anak ku dalam perut waktu aku di serang sakit perut semalam boleh dikatakan anak ku tak henti2 bergerak menandakan dia kurang selesa sehingga la sakit perut aku beransur hilang baru la anak ku berhenti bergerak " kecian sayang ummi terpaksa merasa sakit seperti ummi maaf kan ummi yer sayang" tak henti2 aku memujuk supaya anak ku bersabar & aku berjanji tak akan minum lagi air tu!!!!!

husband aku pun mula risau bila aku kata badan aku lemah sgt nak angkat kepala sendiri pun mcm ada batu besar kat atas kepala, dia plak tak dapat nak jaga sebab terpaksa pergi kerja nak ambik cuti tak ada org ganti tempat dia tapi dia still cuba untuk balik awal tgk keadaan aku dalam ms yang sama dia tak henti2 call tanya kan keadaan wife & baby dia nie da naik penat asyik duk angkat fon je nak cakap pun suara da tak mau kuar2 da hehehhe...

bila keadaan da beransur ok tergerak plak hati nie nak tgk keadaan baby maybe sebab aku terlalu risau kan dia kot dalam masa yang sama aku mmg nak g jumpa dokter alang2 baik buat 1 kerja je kan g chek-up & scan untuk kali ke 2 hehhe hati nie sering tertanya2 mcmmana la baby ummi hari nie kan sihat ke tak heheh..

Tak dapat ku gambarkan perasaan gembira tak terkata sehingga hampir menangis bila melihat baby berada dalam keadaan sihat first scan baby ku berada dalam keadaan songsang semalam scan baby sudah pandai memilih tempat yang paling selamat buatnya kepala berada di bahagian bawah kaki di atas patut la kuat sgt tendang kaki kat atas da yer baby hehhe ..

babah happy sgt semalam sampai nak tido malam pun asyik terbayang2 je alhamdullah aku bersyukur sgt2 amin...

ingatkan tak nak tanya tapi dokter da tercakap akhirnya terjawab sudah teka-teki my baby Boy or gurl hehhe .... alhamdullah perasaan ku selama ini benar2 belaka baby dalam kandungan ku adalah baby gurl tak terkata lagi da happy sgt, nampaknyer belah family husband ada juga dapat cucu perempuan pecah record la kali nie yehhhhh ... so lepas nie boleh la aku borong barang2 baby gurl heheheh tak sabar rasanya nak beli baju baby gurl i'm so happy ..

sekarang aku da masuk minggu 31 6 hari dokter siap bagi tarikh aku bersalin lagi 26/3/2010 mcm tak percaya je betul ke ????? kalau betul tgl 2 bulan je la nie ...

No comments: