Thursday, June 24, 2010

about hayfa..

cam pelik je time pregnant bukan main tembam mcm di pam2 je selamat hayfa lahir je kurus cam ikan bilis jadinyer hehheh ... now cun sikit la dari yang sebelumyer tak sggup nak duk tgk depan cermin hahhahaha...

hayfa alyya yg still dalam hari berpantang...

ini kes anak aku yg diberi nama Hayfa Alyya pening2 lalat aku dibuatnye melayan kerenah si kecik 2 la, semalam balik keje lepas ambik hayfa husb aku cakap nak bawa g shopping barang si dara comel 2 la ,.. Pempers dia susu dia dan barang2 keperluan yg lain untuk si dara aku 2 la ... sampai je kat umah mak tak masuk umah lg mak cakap dengan nada yang SloWWW jer coz si dara comel baru je Slepp... ingt nak biar dia tido lama skit yerla selalu klu dara 2 tak cukup tido dia akan mengamuk bagaikan singa yg kelaparannnnn ... hasrat hati tak kesampaian dgr je suara aku & husb aku terus dia buka mata aduhhhhh bangun plak si dara comel nie nak tak nak terpaksa la angkat dia juga hurm ini Lah DIA BUDAK BERTUAHHHHH...
time angkat dia 2 sengih2 je bukan main suka lagi la nampak babah dia depan mata minta dukung ajer la budak 2 da tahu sgt babah dia plak manjakan sgt2 yerla anak gurl2 sorang Manja tahap Gedik la nanti ..
masuk dalam kate ok lagi senyum sampai ketelinga tak terkata2 la 2 suka betul akhirnyer sampai juga tempat yg di tuju time nak turun kate gerimis sayup2 je terpaksa la pakai kan anak dara 2 skaff dia 2 pun muka dia da cuak sebab tk suka nak pakai benda alah 2 ler, masuk je dlm shop baby center 2 ingt nak bagi babah dia yg dukung tak sampai 5 minit dia nangis aduhhh apa kene ngan dara aku nie selalu bukan main gedik kalau babah dia yg dukung nie nak berkepit je plak ngan aku layan kan je la diam plak 2 sabar je la ngan si dara comel nie tauuuu ...
hati nak shoopping baju dia sehelai 2 ke 3 ke akhirnyer CANCEL coz si dara Da mula mengamuk aku rasa cam nak roboh kedai 2 dgr suara dia je apa lagi cam kilat la aku masuk dalam kate mana la thu dia lapa ke apa ke kan da mcm sakai aku dibuatnye dalam kate mcm2 gaya ada nk pujuk dia dari terus mengamuk ..
dari gaya da sah mengamuk nak tido dalam buaian hurm masak la aku kali nie mau tercabut tgn nie memdodoi dia dalam kate da jalan jem gilerrrrrrrrrrrrrr sabar2
semua ckp ikut peragai aku yg kuat megamuk yer ker aku bukan la garang sgt ikut mood jela hehhe ... itula puteri ummi yg kuat mengamuk he3

Hayfa alyya Norhaizad ...P=}

2 comments:

sharEna said...

org kate perangai baby ikot perangai ibu dia mase pegnen. meti mai jenis kuat mengamok dulu kann...kekeke...

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

ishhh ishhh bahaya betul ler mmg mai baran kit time pregnant dulu heheheh tak ler banyak pun tpi hayfa mmg kuat mengamuk .. geram je tgk he3...