Monday, June 28, 2010

musim tempah menempah..

musim sudah pun bermula (tempah menempah baju ler) nie yg aku paling pening kepala kat mana la aku nak menempah tahun nie plak tahun lepas da buat aku naik hantu takkan tahun nie nak naik hantu lg kot hahahha. pening pening kepala aku adussss... semalam husb aku ambik bj kat adik dia (adik ipar aku) jenuh la aku mencari tempat nak menempah bukannyer tak ada tempat nak antar tapi aku nie manusia yg paling cerewet tak boleh silap sikit gerenti aku tak hingin nk pakai 2 la masalah yg terpaksa di tanggung..

ingt hari nie nak cari kedai tapi tak ada yg menarik minat aku la plak naik semak da nihhh husb da fon tadi asyik tanya je da g tempah belum heheh cakap je la belum .. husb siap pesan tempah baju 2 jgn gatai nak buat ketat2 ummi bukan anak dara lagi buat longar2 je yer ingt 2 hehheh aku da tersengih2 cam kerang busuk da nie baru je ingt nak melaram habis2san tahun nie tapi sudah di beri amaran hahhaha ... ikut kan je tak baik melawan derhaka namanyer ... babah oh babah tahun nie tema apa agaknyer family kita ek heheh naik pusing kepala aku duk fikir bab tema nie hehhe nak mencari lg satu hal tuk si dara comel aku lagi babah dia lagi haiiii boleh kene darah tinggi aku nie heheh ...


No comments: