Sunday, June 27, 2010

hayfa with bouzernyer heheh


amboi2 kusyuknye si dara ummi nie hehhe layan je
dia dengan mainan yg tergantung 2 ek


alahaiiii comelnyer anak ummi senyum kat babah dia la 2 ...
mesti babah buat muka pelik 2 yg anak ummi suka sgt nie ek heheh



si dara cilik nie kecoh ngan bouzer dia entah apa2 la dia membebelkan kalau ummi&babah paksa dia duk dalam bouzer entah marah ke suka har2. . nak mencari bouzer nie sampai merayap ke ampang point time 2 bini dia nie tgh sarat boleh di katakan nak berjalan pun da tak larat heheheh tapi still m'gedik2 nak pg gak hu2 tak larat pun yg penting dapat jln pun da puas hati sampe sana je terus meluru m'cari bouzer yg husb aku cerita kan yg dia nak beli kan untuk anak dara dia la sapa lagi kan takkan nak letak ummi dia kot hahahah ... sampe je kat sana nak terkeluar biji mata aku tgk barang2 bby semua comel2 baju2 sampai la ke barang2 mainan adusssss tapi husb aku da cakap awal2 ' mie kita nak beli bouzer tuk bby dalam perut mie 2 tau jgn gatai nak cari brg lain plak yer " aku pun sengih cm kerang busuk la hahahahah ... dalam hati baru aku nak bodek husb aku dia mcm da tahu plak apa yg ada dalam fikiran aku nie ...

berbalik hayfa dengan bouzernyer anak dara aku nie bukan suka duk lama2 dalam bouzer dia cepat sgt bosan kalau nak bagi dia duk lama2 kene ada org melayan dia kene la menyanyi2 sambil t'sengih2 cam kerang busuk depan dia bru dia nak duk lama2 dia pun apa lagi join sekali la menyanyi walaupun tak ada sesiapa pun yg faham heheheh... dari gayanyer aku tahu si dara aku nie geram dengan mainan yg tergantung depan mata dia 2 hehe dalam hati dia nak je di gigit2nye kot hahah..

No comments: