Wednesday, June 30, 2010

horeyyyyyy Shopping time


time nie hayfa merayap di klCC sambil2 m'habis kan duit babah nyer hayfa shopping sakan time nie heheh tak ingt dunia tgk la 2 bukan main suka dia duk tgk atas entah apa yg menarik pun aku pun tak thu la jakon betul si dara ummi nie hehhehe...~

hahahah tahun nie dapat shopping puas2 tahun lepas tak dapat nak shopping giler2 coz time 2 aku tgh mabuk tahap gaban giler punya da la tak pose nak shopping plak ek hahhaha (ada sebab aku tak pose doktor tak izinkan sebab keadaan aku kurang ok time 2) nak shopping pun tak ada mood kalau shopping pun baju org pregnant je ok la 2 (shopping la juga kan) this year adalah hari penentunya shopping poning la paler husb den nie kah kah tp bukan shooping aju kito la baju anak kito la si dara comel aku yg meregek je sekarang nie babah dia cakap hayfa tukar bulan 2 yg meregek je heheheh aku senyumkan jela tapi yg masak ummi dia nie la tak lena nak tido mlm habis si dara comel meregek minta dukung je, bergayut kat babah dia masak la nenek dia lepas nie babah dia biasa kan dukung balik umah mak wan dia pun asyik kene dukung je hurm tak dapat la nak tolong hayfa minta dukung je la nanti .. sekarang pun da pandai minta dukung bawa jln2 diam je tapi kalau bawa berjalan lama2 meregek plak aduhhhhh geram je aku tgk kalau ok je pun kejab je pas mula la aksinye2 & bunyi2 bising yg keluar dri mulut si dara kenit..

aduhhh aku mau shopping tak sabar plak nak shopping bju raya untuk hayfa alyya tak sabar aku nak jahit kan baju kurung untuk hayfa alyya juga he2 entah ingt ke tak aku nie nak m'jahit baju kurung nihhh he3 insyallah ingt kot tahun nie hayfa da masuk 5 bulan so mesti da boleh pakai bj kurung mesti sweet sgt anak dara aku berbaju kurung ungu ...

w'kend nihhh ingt nak bw si dara aku g jln2 sambil2 m'cari bj2 untuk si dara bergaya sakan la nampaknyer tahun nie glomoor la si dara genit nihhhh habis gak ler duit ummi & babah dia tahun nie semua lari kat dia jerla .. ummi & babah pakai je la apa yg ada hasal kan si dara genet b'gaya di pagi raya cewahhhhhh...

No comments: