Tuesday, June 22, 2010

ulang tahun pertama perkhawinan ku

hayfa alyya nie mmg manje ngan babah dia berkepit je la budak kecik nie sekarang da pandai nak berdukung je kalau nampak babah dia gasak la babah ...

ramai yg cakap hayfa alyya ikut face babah dia hurm mmg ikut babah dia pun heheh masa pregnan kan hayfa alyya ummi tidur tak boleh nak cium bau babah he3 tak tahu la naper dekat je rasa nak muntah je masa mabuk teruk 2 la tapi masuk ke bulan ke 6 kandungan ummi alhamdullillah semuanyer ok je hahhah 2 yang muka hayfa alyya ikut babah dia ...

setahun yg lalu saat2 romantikla konon hahhah bila di ingat hurm tergelak besar la ..

rasa mcm tak percaya hampir setahun aku bergelar isteri pada EN.Norhaizad dua bulan lima hari bergelar ummi buat hayfa alyya cepat betul masa berlalu betul la org cakap kalau da bergelar isteri & ummi nie masa pantas berlalu .. perasaan nie berdebar2 je rasa nak menyambut ulang tahun pertama kami he2 naper la perasaan aku mcm nie pelik betul, nak romantik2 hurm jgn nak buat lawak la hahhha buat aku sakit perut je nak tergelak tak henti2 .. pelik plak hayfa alyya tgk ummi dia he3 .. ulang tahun pertama aku kali nie cukup bermakna hayfa alyya lahir bukti kasih ummi & babah buat pertama kali aku bergelar ummi itu adalah hadiah yg paling bermakna yang tak terkata menitis air mata ummi & babah saat2 menanti hayfa alyya lahir depan mata kami ya allah besar kuasa mu..

No comments: