Sunday, August 8, 2010

aku tensionnnn

this Morning aku call student just nak tanya why she not came My's classs
aku mmg tak suka sama sorang student nie agak m/yakitkan hati seballl tak ingat bukan nak kutuk tapi itu kenyataannyer mmg m/yakitkan hati .. arrrr rasa malas aku nak masuk class ari nie naik semak paler otak aku da nie/
ikut hati da malas nak m/gajar lagi baik duk umah jaga anak dara aku lagi bagus hati x sakit badan tak letih otak tak stressss..
aku bencikkkkkkk la nak ajar dia ari nie cerewet nak mampus
seballlllll
geram dia tak suka!!! aku lagi tak suka dia ingt senang ke keje aku nie ikut suka mulut dia je tak kuasa aku nak bodek2 ko ler ingt aku kaki bodek sorry la yer...
aku call sebab t/paksa ikut hati lantak ko la ingt ko sorang je student yg aku nak handle ke ramai lagi la .. peragai cam budak2 tapi da tua aduhhhh hai.... bosannn
so hari nie kirenyer aku kene buat baik la arrrrrr ...
nak hilang sabar betul da nihhhh .. geram siutttttttt
mengucap betul aku hari nhhhh ya allah sejukkan la hati ku yg panas ini aman... ...
mudah-mudahan class hari nie berjalan dengan sempurna amin,,,,

No comments: