Tuesday, August 24, 2010

anak aku .. anak ejad ..

nie la dia budak anak aku ikut peragai aku ke dia .. nak kata time pregnant dulu tak de plak aku nie kuat m/gamuk 3 bulan awal je ada angin sikit biasa la pembawakan tapi x de la tahap kritikel.. kalau aku tanya kat ejad sudah pasti jawapan dia menyakitkan telinga aku je.. baik tak payah tanya mamat tuh kan !!!!

now hayfa sudah pandai m/ragam duk ngan nenek dia cam ner nak buat nie ??? tido x mau kalau tido pun kejab je adik aku cakap da mcm juonn menangis sampai merah mata & hidung ikut sapa la agaknyer budak nie ek ummi ke ?? babah ke ??? (korang rs la)

time pregnant aku ( mmg kuat menangis pun biasa hati sensitive la katakan ) cam mana tak sensitive babah hayfa peragai mmg suka sgt menyakat aku kadang2 sampai nangis t/esak2 pastu jenuh cam ner nak pujuk aku ingat senang nak pujuk padan muka .. hayfa pun kalau teruk sgt nangis cam tuh la t/esak2 cam sedih s/sgt SAH DAH IKUT UMMI DIA .. budak kecik nie sekarang dah pandai membebel nak tido pun m/bebel dulu baru nak tido pastu sempat plak nak m/gentel tak kisah la apa yg dapt kat tgn dia, selalu bab2 nak tido kan hayfa dalam buaian babah take over sebab babah paling rajin menyanyi nak bg si kecik 2 tido heheh 2 la dia anak aku acehhhh anak aku la katakan ..

geram betul aku ngan budak tecetttt nie asal nak susu je m/jerit dulu sepuas2 hatinyer da dapat amboiiii manisnyer muka cairrr aku tgk nak marah pun tak jadi da dengan nakalnyer tak ingat ikut hati da kene gigit2 da budak tecett 2 geram tul aku ..

minggu nie da 2 hari hayfa babah ambik terus bawa balik JKR so anak aku da jadi Budak Geng JKR kajang la nie semalam bertukar ganti stafff JKR nak dukung budak tecettt tuh suka la dia ada je org duk dukung dia tak henti2 siap kene yum2 lagi aduhhh patut la ada bau sikit kah kah kah semua cakap owhhhh semangatnyer budak nie tak larat nak dukung lama2 babah citer la aku pun tersengih2 la kata anak aku tgk la sapa yg jaga kan aku nak dukung lama2 naik kebas kebus tgn aku nie nie kan org lain dukung si tecettt tuh heheheh.. .... babah dia start bulan puasa nie asyik bawa hayfa naik pajero JKR , hayfa apa lagi ada peluang suka giler2 penuh dengan perasaan tak terkata keh keh keh 2 la dia anak ejad .. patut la mak aku membebel je tak larat nak dukung dia lama2 si tecettt nie plak suka di dukung .. masalah betul nie ..


No comments: