Wednesday, August 11, 2010

dapat sudah...

nie la dia benda alah yg ku cari2 thzzz bribbons heheh akhirnyer
i like ...
balik nie misi untuk mencuba sesuai ke tak kat anak dara ku nie hahha
babah u see ok hahahah...

for u My dear Baby hayfa alyya ...
pink color ok dear..

suka tak terkata2 aku hari nie tersenyum2 aku hari nie tak terkata2 hahahah lalalalala balik nie boleh test kat si lu'lu hahhah cam mana la rupa anak aku kan hahah jgn aku gelak sampai menangis2 sudah la heheh .. lama juga la aku m/cari bende alah nie kan heheh akhirnyer jumpa juga apa lagi beli secara online la top top hari nie sampai HOREYYYYYY akhirnyer dapat juga aku benda alah nie kan heheh ... aku agak giler bila terjumpa benda alah nie so kalau tergedik or terover gedik i'am sorry hehehhe...

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

:)
nanti taruk gambar hayfa pakai ribbon tu ek
mesti comey

salam kenal..

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

mmg nak letak pun heheh
tapi ribbon 2 agak besar sedikit
itu tak mematahkan semangat ummi nak menyarung kan juga hahhaha cian hayfa kene gelak sebab comel sgt memet muka dia hehhe

IBU ALIP Bengkulu said...

saya sangat bersyukur dan sangat mengucapkan banyak terimakasih kepada MBAH RIJI,,karna melalui bantuan MBAH kini saya sangat bersyukur melihat kehidupan keluarga saya yg sudah serba bercekukupan dan tidak pernah kekurangn lagi seperti yg kemarin kemarin dan semua hutang2 kami jiga sudah pada lunas semua itu semua atas bantuan MBAH RIJI telah memberikan ankaritualnya yg alhamdulillah bener2 terbukti tembus dan bagi teman2 yg menginginkan anka”GHOIB”yg benar2 terbukti tembs silahkan hubungi MBAH RIJI 082 388 362 128 SILAHKAN ANDA BUKTIKAN SENDIRI