Thursday, August 26, 2010

Sedihhhh Vs happy ..

arrr taun nie raya kat semenyih taun lepas hayfa dalam perut pun beraya di semenyih gak arrr sedih ke happy nie tak tahu nak cakap yg sedih tak dapat b/raya ngan mak arrr sedihhhnyer mak kita beraya dalam telefon jela nampaknye sebelum mak balik segamat johor mesti jumpa mak yum puas2 minta ampun awal2 mak sedihhhhnyer this yearrrr mesti mata aku m/bengkak giler nie menangis je keje aku nie taun lepas dapat gak beraya ngan adik2 aku taun nie tak dapat semua balik rumah mak mertua masing2 just adik aku yg bongsu je balik segamat ikut mak tapi diorang semua boleh beraya ngan mak aku tak dapat sedihhhhhh arrrrr ..

ingat nak pujuk2 ejad nak ajak dia balik segamat tapi tak lepas sedihhh geram semua cukup , da asyik dengar lagu raya mula sayu2 je dah nie arrr sedihhh ... happy this year dapat beraya ngan hayfa alyya My's first baby girl .. mesti meriah raya tahun nie walaupun x dapat beraya ngan mak & arwah abah aku harus tetap senyum coz semua hanya buat My's baby hayfa alyya .. aku harus kuat nie la dia dugaan sejak m/jadi isteri dan m/jadi ibu buat hayfa alyya aku harus tabah .. di pagi raya selepas solat insyallah aku dan ejad akan m/ziarahi pusara arwah abah dan arwah atuk ya allah sudah lama mereka insan yg kusayang pergi menemu mu ya allah ..

persiapan raya this year pun semua tuk hayfa je aku & ejad pun biasa2 je tak meletoppp pun hayfa alyya je yg meletopppp mcm2 gaya la hayfa tahun nie semua cukup untuk hayfa sorang je mcm2 nak bl tuk hayfa bergaya la budak tecettt raya tahun nie heheh ...tak sabarnyer aku nak siapkan dia pakai bj kurung yg aku jahit tuk dia heheh risau tak muat plak bj kurung tu kat dia .. badan makin hari makin semangat ... 5 bulan nie timbang tak tahu la naik berapa plak heheh .. raya tahun nie anak aku buat koleksi duit raya la nie heheh aku plak yg tersenyum2 nih kakkakakakak.....

happy coz beraya ngan si dara
sedihhh coz tak dapat beraya ngan mak ..

No comments: