Tuesday, August 31, 2010

heheh...

tgh tunggu babah hayfa testing bj kat gulatis jln tar lama betul babah awak nie hayfa tak tahu ke kita da lotihhhh nie .. giler time nie ummi da tak larat da nak dukung si gendut nie heheh terasa nak tercabut je tgn nie kah kah kah... hayfa awak harus b/diet ummi tak larat da tau huhuhuh


hayfa dalam p/jalan ingin m/habiskan duit babah dia


hayfa dengan baju kurung yg di buat khas oleh nenek sungai ramal hehhe
suka betul dia ngan baju nie tak mau pandang depan da asyik tgk bj dia je hehhe
lawa plak si gendut nie pakai baju kurung heheh


si hayfa ngan si ummi ingin keluar bershopping di alamanda putrajaya

rasa da lama giler aku tak on blog nak membelek pun ada sedikit malas tapi rajin plak aku b/facebook hahhahah .. dalam benak otak aku hanya terfikir hayfa alyya je anak dara gendut aku jela yg ada .. cian ejad ditingal sementara waktu je but i love u fovefer and ever .. mode happy bermula tak sabar nak menyambut pagi Syawal minggu depan ngan insan2 ku cyang sedihh still bersarang di dalam hati & benak ku ..

this yearrr beraya sakan la aku ngan si dara gendut hehehhe seronok plak rasanyer first time aku nak beraya ngan si dara gendut ohhh gendut ummi rasa nak menangis tahap seronok gilooo da nie hahahha... persiapan raya tuk hayfa alhamdullilah rezeki anak aku agak murah semuanyer dapt disiapkan dengan sempurna walaupun aku siap kan semua dalam last minute tapi best heheh .. kelam kabut gak la juga hehe tapi still cooll hehhe

seronok giler dalam hati nie baju kurung hayfa prepare dalam 1 pasang je tapi nenek hayfa buat kan lg sepasang heheh seronok la si gendut aku tuh heheh .. same cam ummi la just 2 pasang bj je same colour darling itu pasti.. operasi m/cari baju melayu tuk ejad pun settle alhamdullilah lega giler boleh la nak b/nafas heheh tak sakit paler colour pun same 3 beranak sedondon best 2 senyum2 sumbang nampak !!!!

persiapan kuih raya hehhe alamak aku tak sempat nak buat la nampaknyer terpaksa beli la kalau tanya ejad buat aku sakit hati je alasan dia sapa nak datang umah kita mie ??? sakit je jiwa raga ku cam tak ada orang plak ek .. terpaksa la kuar time malam raya time 2 je dia rajin cakap nak m/beli apa2 pun heheh ... apa kes la laki aku tuh ..

si hayfa plak sekarang da pandai asal nampak ummi dia ke babah ke mula la dia m/gedik minta ambik kalau tak dilayan menangis ya allah cam sedihhh giler heheh kecian plak anak aku .. hayfa sudah kecap org heheh yg paling dia kenal nenek ~ Ummi ~ babah hehhe kalau dia nampak kita buat dokno je ngan dia m/jerit la si hayfa 2 heheh..


No comments: