Monday, April 13, 2009

Aku sudah Berjaya Dengan jaYanyer ....

"iniLah Sijil Ku"

heheheh sebenarnyer da lama da berjaya saje nak membebel kat cn hehe poyo je aku nie kan heheh... nek membebel bab g kursus la plak aku da g taun lepas g baru nak meconteng kat sini heh.. mula2 kan aku takut sgt nak g kursus mcm2 alasan aku bagi sebab tak mau pegi punya pasal la ... sebab da gatal opps heheh bukan gatai jodoh da sampai kan hehhe aku korban kan rasa takut ku kerana tunang tersayang ha3..

(Penakut Tahap Sewel da nie) time nak g kursus 2 plak aku baru lepas operation sebab gigi geraham aku ada masalah ha3 (sebenarnyer takut g jumpa dokter gigi ha3) sambung cerita kursus pra perkahwinan ...
mula2 masuk dewan mengelabah gila aku nie kan nasib baik ada kawan tak la aku Jadi sewel duk sorang2 mcm kutu hu3...

takkan aku nak duk ngan tunang aku plak anti tak pasal2 aku kene COP MUKa taRak MaLu hu3 ohhhh Tidak ehhehe ... ada la sorang minah nie kan aku rasa dia masuk air la heheh aku tak tanya pon make up tunang dia lawa ker tak tetiba bg tahu kat aku ADA AKU KISAH KER alahai minah nie tpi nak buat mcm mn kan mcm2 ragam manusia yang berada di sekeliling aku nie terima jerla ...
2 hari g kursus cam tak cukup jer Best Giler Naik bengkak muka aku Gelak punya pasal hu3 lupa aku baru je lepas operation ha3 tahan je la sakit 2 maizatul akmal..

banyak pengalaman yang aku dapat dan belajar dalam kursus pra perkahwinan .. tak la seram mcm yang selalu aku dgr g kursus kawin nie kene buli la ustaz nie tanya mcm2 la semua 2 MErepek So sesiapa yang akan menepuh alam perkahwinan kursus kawin nie wajib bagi umat islam lagi pon bukan bosan pon best giler dapat kawan baru mcm2 cerita kita leh dgr heheh.. ambik kursus nie bukan sebab nak kawin jer sesiapa pon boleh heheh ...
ustaz2 yang bagi ceramah semua otai2 2 yang jadi seronok je pg kursu
s ni heheheh....

No comments: