Wednesday, April 15, 2009

TRue Blood .... Wow


Pehhh Encem Betul la he3 ... Poss Plak mcm nie yang bertambah jatuh cinta nie ha3 maizatul teruk nyer kamu nie ha3.....

mamat puntianak jantan yang aku giler kan he3...


Romantiknyer time nie tgk pon aku da jatuh cinta ....

ha3 sekarang nie aku tgh Giler Meroyan Ngok Citer
True Blood tak tahu Apasal heheh maybe sebab mamat Puntianak jantan 2 Encem Giler... + Tue yang Buat aku duk depan Tv je sekarang nie ha3... Nak tukar cenal lain meh cini mmg kene penampar ngan tangan Mulus aku nie ha 3... susah kalo aku da jatuh cinta dgn cerita nie mmg itu je yang aku adap... 1 rumah da bising da bosan kot tgk citer true blood aku tahu la citer nie da lama ada tapi baru sekarang aku ada masa nak tgk kan so aku balum la puas2 ha2... So korang2 kat rumah tue jgn la membebel ek ... so layan je la kehendak hati ku ini...

tak sabar nak tunggu mlm nie episod yang ke true blood 105 plak heheheh .. rindu plak kat mamat puntianak jantan 2 la .. bab apa plak mlm nie he3 apa kata kita tgk beramai2 citer nie he3 sesiapa yang ada saluran astro apa g Jom la join bersama2 he3..
walaupun cerita ini ada unsur2 ganas dan mengeli kan aku pejam mata je la tgk ha3 ...
tapi jln cerita mmg best boleh layan la jugak h3...

Amaran

kanak2 bawah umur tidak digalakkan unsur2 ganas dalam cerita nie tidak elok ditonton buat kanak2 bawah umur ... ambik perhatian semua ...

No comments: