Thursday, April 23, 2009

Cupcake Cup .. cake...

lawanyer
yang nie pon lawa jugak simple menarik dan kemas
nak makan pon jadi sayang je he3...

Lawanyer capcake nie he3...
kalo dapat yang mcm nie untuk hantaran aku pon aku da puas hati sgt3
lawa2 ...

Cerita ku adalah CUPCAKE alahai naper la susah sgt nak cari cupcake kat kajang nie herm kalo ada pon tak menarik minat ku nasib baik la wedding aku bulan 6 nie kalo tak tak ada rezeki la kot ...

cupcake :

aku nak letak dalam senarai bahagian hantaran ku untuk mengantikan Kek ...
saje nak ubah citerasa asyik kek je kan apa kata buat cupcake sebagai hantaran kali nie .. mesti ramai yang da buat aku je kot yang ketinggalan zaman betuiiiii ha3....

cupcake :

mesti kene ada tema kan hiasan corak dia semua kan he3 nie yang bertambah pening paler den nie ha...

cupcake :

akhirnyer aku berjaya juga mencari cupcake ha3... gombira bonar hati den nie ha.. ...

thazzzz my Best Friends Yang Katira Kalo tak kerana dia mesti tak dapat cari tentu Keponan tak dapat cupcake..

cupcake da dapat nak skarang nak pilih tema plak da...

Yang : Cadangkan Ros Putih tema hantaran aku colour Coklet Gold keemasan ... sesuai ke tak

nak tanya tunang aku dulu la or bincang dulu ngan my mother this night ke he33 ...

Senang hati betul da nie he3...

Pening2 cam mana nie ... nak pilih colour apa yang sesuai tuk cupcake nie ....
tension nyer ...

tadi g cari tempat nak letak cupcake cam kecik je tak banyak pilihan plak 2 adoiii nak cari kat
mana g ek ....

No comments: