Thursday, April 23, 2009

tgl 1 day only my sister nikah...

Entri aku hari nie bab adik ku nikah dulu hahahahha.....

aku mcm tak percaya jer "Betul ke adik perempuan kedua aku akan sah menjadi isteri org esok selepas dia di ijab kabulkan dan di wali kan adik lelaki ku sendiri ... sedih rasanyer arwah abah tiada di saat anak perampuannyer di lepas kan kepada bakal suaminya..

mcm2 peragai adik aku nak kawin nie he3... hantaran dia da bersusun dalam bilik aku adoiiii tension betul aku tgk bersepah adik aku yang sorang nie pemals sikit....

mlm nie dia akan berinai dan akan dikeje oleh kakak dia nie aku la ha3.. dan Antie2 dia tahu la dia mlm nie cam mana he3 ...

aku nak sedia kan ramuan lulur kunyit tuk dia malam nie biasa la sebelum berinai bakal pengantin dalam family aku wajib kene mandi kunyit .. sebelum nie antie aku jadi mangsa aku kali nie adik aku plak ...

Ramuan2 dia senang jer boleh buat sendiri kan rumah ...
  1. kunyit Hidup
  2. Halia
  3. Beras (Goreng tanpa minyak)
bahan2 pun tak banyak da siap semua gosok dengan lembut
insyallah lepas mandi kulit bersih yang pastinyer lembut dan rasa lega je pas 2 he3...

ada yang berminat cuba la ...

malam nie mesti letih punya la banyak keje nak kene buat semua aku yang kene uruskan untuk adik aku .. aku harap apa yang aku buat boleh meringan kan beban emak aku yang dalam keadaan pening2 memikirkan bab kenduri untuk Puteri2 dia nie la...

nak harapkan adik2 beradik arwah abah aku jgn harap la tanya kabar pon tak ... bukan nak mengutuk tapi mmg betul tension aku tgk peragai diorang semua ...
sabar jer la... aku pon tak harap pun dengan diorang semua 2 tak heran pon ...

yang penting apa yang aku harap semua berjalan seperti dirancang. bukan buat majlis besar2an pun buat setakat yang mampu je itu lagi penting...

No comments: