Tuesday, April 21, 2009

Ohhh wedding ...

banyak2 baju yang aku pilih yang ini jugak tetap jadi pilihan hati ku tak tahu la naper angau kan baju Red Sweet nie kan h2 ... aku tak tahu la korang rasa2 la sesuai ke aku pakai baju time sanding aku nanti he33 apa pendapat korang semua seikhlas2 nyer tau he3...

baju melayu lelaki color krim susu sebab tunang aku nie lawa sgt kalo pakai color merah mmg dia tak mau punya la kalo baju melayu dia color merah jenuh gak la memujuk ada je alasan dia GERAMnyer aku .... banyak sogeh plak 2 herm dia cuma nak tanjak ngan samping dia jer color merah nasib baik la kat butik 2 mmg ada kalo tak pening paler gak dibuatnyer ....

apa2 pun tunang aku suka tgk aku pakai masa wat test fiting baju hari 2 he3 lawa dia cakap nie yang aku sayang kat tunang aku nie ha3...

majlis aku nanti 2 sekali naik so adik aku kene sama color ngan aku jugak la ha3... kene ikut tema la ha3 kecian adik aku sabtu nie adik aku nikah 25 april 2009 adalah hari yang akan membuatkan ibu ku menangis kegembiraan anak perempuannya sah menjadi isteri kepada Amir khalid Bin Hj. Idris So pandai2 la jaga diri bila da jadi isteri org nie peragai tak boleh mcm bebudak baru lepas tadika ek jgn ...

time aku plak 2 bulan lagi nie yang saat yang aku tunggu2 nie ha3...


No comments: