Tuesday, April 14, 2009

apa2 ajer ...

Bosannyer ....

Cam pelik Je MUka aku nie heheheh




kad kawin sudah mula di edar bagi kekawan yang tak berapa jauh sebab mals nak jumpa aku pos je ha3... semua Bising tension btul aku dgr la Kecohhhh beb... tahun nie mmg musim semua jadi Bini Orang termasuk la aku salah seorang daripadanyer ha3...

harap2 semua berjaya Menambat Hati Suami masing2 Tak lupa juga hati Ibu Mertua ku wah2 .. cam mana ek aku cam kekok jer alahai maizatul akmal cam mana nie adoiiii nie rasa nak menangis pon ada ... kata nak menambat hati mertua kene la berkorban walau apa pon yang terjadi ha3... Cakp je lebey kot hu3... apa2 pon aku tgh GabRa Giler nie lagi 2 bulan je nie herm mak aku asyik takut kan aku je semak2 paler otak aku da nie ... kekawan tolong la daku ini :P .... ^^^

2 comments:

[ Hanie ] said...

haaa? awalnye send kad kawen dah eh? hehehe. Okla tu, awal2 siap kan semuanya ;)

My's (Nama glomor hahah) said...

he3 2 la awal giler kan ... sebab mls nak bg by hand bg jer by POs senang kit ... kalo bleh nak siapkan semua sblum majlis nak rehat awal awal sikit ha3...