Sunday, October 25, 2009

ahhhhh Tensionnyer....

betapa aku bencikan keje aku sekarang !!!!!!!!!
dalam keadaan aku berbadan dua nie aku harap sgt
aku tak mengadap keje-keje yang boleh buat aku stress & Tensionnn sgt2
dan ternyata sekarang aku mengalami tekanan di tempat keje ya allah kau kuat
kan iman ku dan tenang kan hati ku yA allah...
kenapa la aku dapat bos yang tak memahami keadaan ku ini aku betul2
letih dengan situasi di tempat kerja ...
hari2 aku akan mengadu pada suami tersayang tentang keadaan aku di
pejabat terasa ingin menangis bila aku benar2 tak tahan...

ikut kan hati mau je aku berhenti keje ... aku kesian baby kat dalam perut aku nie
ikut stress & tension mcm umi dia ...

aku tak mahu terlalu ikut emosi dan aku berharap aku dapat mengawal
keadaan nie .. kalo boleh aku tak mahu baby dalam perut ikut mood yang aku lalui sekarang biar baby dalam perut aku nie sentiasa ceria dan senyum selalu...
hanya pada suami tersayang tempat aku mengadu segala masalah ku di pejabat hanya suami yang boleh menenang kan keadaan ku sekarang alhamdullah ya allah kau kurniakan aku seorang suami yang amat memahami isi hati ku ...

No comments: