Wednesday, October 7, 2009

Deman-selseme ...

naper la time macam nie aku kene demam selseme tido malam pun tak lena rasa mcm sesak nafas dibuatnyer dengan muntah tak berhenti lagi nie adoiiiii seksa betul ya allah kuat kan la iman aku sabar kan la hati hamba mu ini ...

macam2 hal la time aku pregnant baby first nie dugaan -dugaan ... sabar dengan tak sabar je la.. hari semakin hari aku da mula terasa penat yang amat letih tak payah cakap la ikut kan hati nak tido je keje pon da jadi malas sgt2 rasa nak je berhenti keje duk umah je ... tapi aku kene kuat kan juga tak boleh mengalah atau ikutkan sgt apa-apa pun kena la lawan juga perasaan nie ... nanti baby dalam perut nie ikut malas la juga hahhah...

kene sentiasa fikirkan benda2 yang seronok yang boleh buat aku tersenyum walaupun keadaan aku da mcm ikan masin kene salai hahhah ... banyak benda nak difikirkan nie nak shopping barang baby barang mummy baby hehhe seronoknyer rasa tak sabar2 da nie ...

No comments: