Thursday, October 8, 2009

pening-pening!!!!!!!

pening dengan keadaan aku yang semakin DARURAT......
pening-pening... nak buat cam mana pon aku tak tahu risau kan diri sendiri & Baby yang makin membesar dalam perut aku nie ...
kenapa la susah sgt aku nak makan da mcm2 aku cuba buat supaya makan banyak2 ...
tapi still tak mujarab bile tgk makanan yang terhidang depan mata rasa mcm nak pengsan je ...
dengan tiba-tibanya aku akan melarikan diri ke toilet ... MUNTAH LA APA lagi kan ....

mak , suami adik-beradik , org terdekat da mula risau melihat keadaan aku yang agak tidak terurus ahhhhhhhhhh...
apa yang mampu ku lakukan sekarang hanya la berdoa pada mu ya allah agar aku kembali sihat seprti biasa dan baby yang ku kandung dalam keadaan sihat walafiat ...

1 comment:

KAK RAINBOW said...

alahai mys teruk sgt morning sickness awak nie. bwk jumpa doctor pakar ke