Monday, October 12, 2009

Open House !!!!!! juga hehhe

uiiiii aiiii tak larat da nak g open house
asyik kene paksa makan je
tgk makanan rasa nak muntah je ..
da sekarang nie ...
semalam g open house umah pakgah suami aku pon kene
paksa makan juga rasa nak menangis je ...
asal la semua nak paksa aku makan tak tahu ke tekak nie
da tak boleh nak masuk apa2 tak lalu da ....

buat Open House kat Rumah Ohhh Tidak tahun nie tak boleh nak buat bukanye apa
tak larat sapa nak masak tgk org ramai dtg rumah pon rasa cam nak pengsan sudah nie plak
nak buat Open House ohhhh TIDAK suami ku ...
dia da mula berbisik2 nak buat tak hurm cepat2 ler aku
mengeleng2 kan kepala alhamdullah dia faham keadaan isteri BoyOt dia nie kan ...

tahun depan insyallah sebab permata pertama kami da Selamat dilahir kan heheh ...
insyallah kalo murah rezeki Open House akan berlangsung dengan Meriah hehehe

1 comment:

NURUL said...

alahai mys...pi open house pun awak tak lalu mkn. mcm ner tu? try the best utk mkn yeah.