Tuesday, October 20, 2009

kini aku semakin sihat ...

baby yang semakin membesar & sihat ...

mummy Baby yang semakin sihat & ceria ....

kini aku semakin bertambah-tambah sihat dan ceria keadaan ku kembali terurus seperti biasa dan aku rasa senang & bahagia dengan keadaan aku sekarang .. suami ku semakin tersenyum dengan perubahan yang amat ketara dengan keadaan ku yang sebelum ini .. makna taknyer sebelum nie da macam mak lampir dengan muka pucat dengan keadaan yang tak terurus nyer lagi mcm2 hal la ...

dan sekarang aku kelihatan Hehhehe Cantik la juga dari sebelum nie aku tgk sendiri kat cermin pon takut hahahhah ... selera makan makin bertambah dengan dasyatnyer kalo boleh nak makan je mulut nie asyik nak mengunyah je keje tak de benda lain da ...

aku harap bulan nie berat badan aku akan bertambah tak le kene marah lagi .. baby dalam perut nie pon da makin membesar perut aku pon da semakin nampak...

No comments: