Sunday, October 11, 2009

Coretan Ibu Yang BoYott heheh

sejak aku di sahkan hamil baby pertama ku ... keadaan hormon dalam badan ikut berubah banyak alahan yang terpaksa ku tanggung dan ku rasai banyak yang aku belajar dalam keadaan aku yang dikata kan agak teruk .. aku mula mengenal erti sabar dan tabah untuk menerima segala ujian dan dugaan menjadi seorang ibu walaupun kadang2 menitis juga air mata ini, dengan keadaan ku yang amat sensitive sejak2 awal kehamilan ku kesian suami ku nak bergurau pon susah heheh... itu la aku sekarang manusia paling sensitive ...

boleh dikatakan ibu hamil nie banyak betul alahan dulu aku tak berapa kisah sgt la cuaca panas sejuk tapi sekarang semuanyer berubah aku mula tak tahan dengan keadaan cuaca panas mula la nak naik pitam pening la adoiii mmg tak boleh nak tahan dengan keadaan nie time cuti kalo boleh nak rehat je kat rumah tapi terpaksa keluar sebab tak tahan duk dalam rumah panas sgt tak tahu la kenapa kawasan rumah aku 2 panas sgt ikut kan hati nak je aku duduk dalam toilet tak mau kuar2 hehehhe ...

boleh dikatakan tiap2 minggu aku akan keluar ngan suami berjalan2 dengan keadaan aku nie faham2 jela kejab2 nak cari tempat rehat letih sgt .. kadang2 kalo da boring sgt balik rumah mak aku heheh balik sana apa lagi bergolek2 la aku sebab kawasan rumah mak redup je pokok terlampau banyak da mcm hutan simpan monyet pon ada hahhahah ...

sekarang nie setiap kali keluar mesti nak tgk barang-barang baby heheh geram je ikut kan hati nak je beli semua barang2 tuk baby dalam perut nie hehehe ... tapi takper la kene sabar heheh .. beli sikit2 dulu la ...

No comments: