Thursday, July 1, 2010

galegat puteri ku,,,,

tgk la muka anak dara aku yg kene buli dengan ummi dia yg saiko nie
(babah dia x de kuar boleh la sakat sikit2 hu3)
keciannyer dia kene buli ek ... nakal2 lagi sapa suruh he3 ..

tgk 2 sempat lagi dia nak isap tgn dia 2 sedap sgt
ke ummi test isap sambil
gigit boleh janji hayfa jgn nangis ye hahhahah

anak dara aku sekarang da mcm2 peragai setiap hari dia bangun tido mesti ada idea yg dia nak buat now dia suka sgt mengaru kepala sebelum nie dia suka sgt mengisap tgn sampe da boleh di katakan m'jdi hobi dia setiap hari ummi dia marah dia buat tak tahu je buat muka tak b'salah dia je geram je . lupa plak bab m'garu kepala aduhhhh nie lagi aku geram entah bila dia m'garu sampe berdarah kepala dia da la rambut cukup2 makan je dia boleh m'garu bangun pagi je nak terkeluar bijik mata aku tgk kepala anak dara aku nihhh haiiii budak nie nak aku ikat tangan dia tak sampai hati nak di pakaikan sarung tgn dia kuat mengisap tgn masalah plak kang dia g gosok muka plk 1 hal la plak ...

mlm sekarang susah betul nak tido kalau tido pun kjb je bangun nak main je ngan babah dia terkekeh2 gelak amboiii anak dara aku bab main ngan babah dia bukan main lagi gedik tahap tak tahan punya la tapi still manje ngan ummi dia juga heheh ,.. tido mlm da berkepit ngan ummi je cian babah dia terpaksa tido kat luar hahahha ummi & anak dara ummi jadi bos besar & bos kecik hehhe ... kalau sambung tido pun kejb je pas 2 bangun senyum2 dulu ambik mood dia pas 2 minta dukung bawa jln2 amboi2 si dara ummi nie pandai sudah kamu sekarang ye ummi babab baru tahu kui kui kui... (jgn kejam dengan anak sendiri)


2 comments:

KAK RAINBOW said...

rambut mys gugur tak? hehe hayfa dah mula isap jari tu? ada main air liur?

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

alhamdulilah buat masa nie blum gugur g tapi masa mys pregnant kan dia dulu habis rambut mys gugur banyak giler... pandai da main2 air liur da kadang2 geram sgt2 ..