Wednesday, August 11, 2010

menu untuk berbuka..

assalamualaikum,

hari nie da masuk hari ke 2 kita semua berpuasa so mananyer da masuk hari ke dua hayfa alyya teman aku & husb b/sahur la nie hehhe owahhh anak ummi x boleh pose teman ummi & babah pun jadi la yer Good Gurl..
hari aku balik dalam kul 5 sampe rumah + - x Semua dlm kul 5 lebih la hari nie babah g ambik hayfa sendiri last baru ambik aku hehhe berjalan lagi la aku ke bank islam nampaknyer heheh ..
sempat juga la aku nak kuar mencari putu bambu aduhhh tetiba plak teringin sgt nak makan minta2 ada la

p/S bukan mengidam ok ... teringin di bulan puasa nie heheh..:p

menu untuk berbuka hari nie :-
ayam masak kicap pedas
telur dadar pedas
oreng perisa mangga buat Ummi & babah hehhe
pencucu mulut just buah2 pemanis mulut & buah kurma china jgn lupa yer...

rasanyer tak ada masalah untuk m/nyediakan menu2 seperti yg aku tera kan itu pasti beras punya la sempat la aku bergolek2 bersantai2 bersama si hayfa alyya ..



3 comments:

sharEna said...

masak ringkas2 je senang kan. yg penting perot terisi =p

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

masak ringkas2 & pasti sodap dan kenyang hehhehe

Unknown said...

saya sangat bersyukur dan sangat mengucapkan banyak terimakasih kepada MBAH RIJI,,karna melalui bantuan MBAH kini saya sangat bersyukur melihat kehidupan keluarga saya yg sudah serba bercekukupan dan tidak pernah kekurangn lagi seperti yg kemarin kemarin dan semua hutang2 kami jiga sudah pada lunas semua itu semua atas bantuan MBAH RIJI telah memberikan ankaritualnya yg alhamdulillah bener2 terbukti tembus dan bagi teman2 yg menginginkan anka”GHOIB”yg benar2 terbukti tembs silahkan hubungi MBAH RIJI 082 388 362 128 SILAHKAN ANDA BUKTIKAN SENDIRI