Wednesday, July 14, 2010

aksi dara ku..

kn ummi da cakap jgn tarik tgn cam tuhhh cakit
tgn tihhh
kang ummi tarik telinga t tau la...

this time aku nak membebel bab anak dara gue yg makin hari makin beraksi lasak dengan gaya2 nyer yg kadang2 buat gue geram je he3 ishhh budak nie kang ummi gigit telinga dia t taula he3.. 2 hari tak jumpa babah dia sekali jumpa duk tunjuk aksi barunyer aduhhh tak tahan aku nak gelak heheheheh dengan selamba dia pegang kaki sambil goyang2 and sengih2 kat aku ngan babah dia budak nih ... amboi2 suka betul dia dapat pgg kaki dia dengan sepenuh hatinye nak lepas geram kat aku la tuh sebab pakai kan dia sarung tgn so tak boleh nak pgg kaki sgt kan..

p/s : mak gue cakap budak kalau da reti pgg kaki and masuk ke mulut tandanya BUDAK TUHHH MINTA ADIK ???????

hayfa alyya lepas nie ummi ikat tangan jgn gatai duk pgg kaki lagi tauuuu (marah nihhh)
amboiii2 ummi gigit telinga manjing awak tuh tahu la ..

p/s: laki aku plak cakap ok pe mie da rezeki dapt sorang g
rezeki tuhh sayang ..(tensionnn nih)


laki ku sayang banyak cantik nak kene tido kat luar ke amboiiii hayfa pun tak terjaga nak m'jaga sorang lgi plak ek, babah cuba preview saat2 mie nak melahirkan hayfa alyya cam ner biar la fobia mie hilang dulu nihhh sakit pun tak hilang2 lagi nak bersalin lagi aduhhhhh tak sanggup buat masa yg terdekat nihhh babah biar la mie rehat puas2 & bermanja puas2 ngan hayfa alyya...

alhamdullilah hayfa alyya membesar dengan sihat walaupun sekarang anak dara tenet aku semakin lasak & aktif ummi dia tetap bersabar dan melayan juga karenah dia walaupun sekarang mlm terpaksa tido dalam keadaan duduk menyusu kan dia ummi tetap senyum tgk babah dia plak yg sedap betul tido sampai tak ingt dunia hurm ummi tetap senyum hahahhah .. tak boleh nak marah da buat membazir air liur aku je dua beranak 2 buat muka tak ada perasaan silap2 hayfa duk gelak kan aku hampehhhh ...
berbunga hati aku tgk anak dara aku nak isap susu botol tapi yg geramnyer ngan aku still nak bergayut tak ingt punya la lagi la time malam time anak dara 2 nak bobok mengopek jela keje dia 2 yg mata aku duk jeling2 je kat laki aku tuhhh bg puting tak mau takut sgt anak dara dia ada masalah gigi aduhaiii geram je .. sekarang da dapat puting orijenel hik hik betul ke tak ejaan aku tuhhh !! punya sampai tak mau lepas2 mcmmana tuh yer????? 2 la keistimewaan anak ummi nihhh he3... suka yg asli punya je kan...

No comments: