Friday, July 2, 2010

aku dilupakan bila mereka bersama ...vs happy

hayfa da ada geng baru la nama nyer happy hehhe ... comel tak dia heheh... antie shikin yg beli kan untuk hayfa heheh hari2 hayfa duk main telinga happy hidung happy hari2 kene gigit ngan hayfa hehhe...

suka betul si dara ummi nie main ngan babah dia ummi dia kat depan pun buat tak tahu je ek sedihhhh betullll...

apalah dua beranak nie kecohhhh betul...

babah nak main lagi hehheh cepat la babah... hayfa nak main g nihhh layan babah anak babah 2 jgn kasi nangis sudah ler ...

ini lah aksi yg sempat aku rakam untuk buat tatapan semua hehehhe... mesra yg boleh didefinasikan mereka ini aksi2 ini sudah cukup membuatkan hati aku berbunga keseronokan melihat dua beranak ini berguarau senda .. tgk je la gelagat hayfa & babah dia sapa yg tk senang hati hehh aku bahagia dikurniakan suami yg baik & anak yang comel ...

dua beranak nie kalau da start main aku ditinggal kan cam sedih je bunyinyer kan hahahha tapi aku tak kisah pun dapat gak aku berehat sikit biar babah dia ambik alih m'jaga anak dara aku nihhh ... boleh la lepas nie take over aku punya job plak hahahah (sunguhhh kejam)
babah hayfa nie senang sikt kalau di minta jaga anak dia ok je duk main2 je la dia ngan anak dia nanti si dara aku plak suka kalau babah di dukung dia 2 yg da terbiasa minta dukung je kalau meregek pegg je mesti diam tapi kalau2 dia da letih nak tido dukung cammana pun kalau tak masuk buaian dia hurm jgn harap dia nak diam dgr la mulut dia membebel .. (2 yg jd masalah kalau bawa berjalan time nak tido je masuk buaian seksa betul aku yg jd buaian dia )
babah dia asyik duk perli aku je ' 2 la sapa yg ajar anak 2 duk buaian' tapi dia juga yg suruh kalau si dara 2 nangis masukkan je dalam buaian senyam la dia hehehhe ' ( dlm kes nie dua2 pun salah ok babah)-

No comments: