Sunday, July 4, 2010

balik kampung....

hayfa da siap babah apa lg jom la balik kampung tak sabar nih babah cepat la ...
hayfa nak mamam buah kurma nie yummmmm2 ...

balik kampung balik kampung itu la lagu yg aku nyanyi untuk si dara aku nie masa nak siapkan dia nak bgi dia diam jab kalau tak bukan main susah gerak2 sana sini je keje dia naik geram aku nihh kang aku cubit je pipi montel dia hahhaa... tapi still x sampai hati aku nk cubit anak sendiri hahah cakap je lebeyyyy la nhhhh kecohhhh betul.. hayfa balik kampung mcm jauh je kat semenyih 2 dua2 umah nenek dekat je senang nak lari2 tak poning paler ummi& babah hahha.. hayfa balik kampung semenyih sebab da 2 minggu tak jumpa ngan makwan& tokbah dia sebab makwan&tokbah g buat umrah selama 14 hari rindu hayfa lama tak jumpa hehehhe bila da jumpa duk kepit je la ngan tokbah dia rajin betul tokbah dia melayan cucu gurl2 dia yg sorang nie cucu2 yg lain semua hero2 dapat plak sorang gurl2 2 yg bukan main suka 2 heheh... hayfa plak tersegih2 je la sebab ada yg melayan dia ummi da malas balik sana je goyang kaki kit hahah ..

tgk la anak aku nihhh kalau ambik gambar je mesti mcm2 riak muka yg dia buat nihhh muka cam pelik plak... hayfa cam ejek babah dia je tuhhh hahah 2 la babah ambik gambar hayfa je heheh balik kampung je mesti cakap hayfa ikut muka sapa nih ek heheh aku jawab ler ikut muka babah dia la tgk telinga comel 2 kan mcm babah dia , sebijik kalau tgk gambar babah dia masa baby mmg sebijik cam babah dia sampe telinga aku senyum hahha nak gelak tak sampai hati aku senyum je la heheh... tapi comel sgt ummi love that pic 2 babah ..

No comments: