Friday, January 14, 2011

oley2 semalam :Part 1)

semalam aku kuar office dalam kul 6 biasanya aku akan balik dalam kul 5 sejak2 nak b/henti keje nie agak awal aku t/kejar2 nak balik rumah tak sabar nak jumpa dengan si manis aku yg agak nakal sekarang nihhh ...

sesampai aku di rumah mak si manis tgh sedap layan biscut coklet yammmy aku pun tumpang 2 kaki gak melantak biscut coklet 2 hehehh sedap plak keh keh keh:D anak buah kesayangan aku dua2 ada kat rumah mana g diorang nak g daus da hampir 2 bulan duk kat mersing johor balik sini je terus takut tgk muka aku & ejad keh keh keh 2 yg aku suka menyakat dia sampai dia nanges tak ingat hahhha comel je time dia nanges gigi da tumbuh 4 batang si manis aku still x tumbuh2 maybe gigi EMas kot kah kah kah kah :D mia plak cam biasa tertepek je la dia kat rumah sampai mak aku cakap da mcm anak terbuang da dia keciannnn anak buah aku yg sorang nihhhh hahahha .. badan da Ton Ton tembommmm kui kui :D

sebelum balik sempat g aku tanya mak masak apa hari nie ??? rindu plak nak makan masakkan air tangan emak heheh:D mak masak ikan sambal je pehhh sedap 2 simple2 pun tapi kalau emak sendiri yg masak sure la sedap 2X aku tambah nasi makan semalam kui kui kui terkujut la ejad tgk semalam siap perli aku lagi makan tuk 2 orang ke mie :D alhamdullilah selera makan aku semakin m/jadi2 dengan jayanya kah kah kah ....:D

balik rumah dengan senang hati coz perut aku da kenyang bb pun kenyang keh keh keh :P

semalam mlm kami tglkan babah coz babah g kuar main Badminton ngan geng2 JKR nak follow si manis kami da meregek nak tido so tgl kami yer si manis da sedap slepping boleh aku nak buat keje2 dengan senang hati tanpa di bantu si manis sendiri ( mengacauuuuu ajer)

agak lewat juga la aku tido semalam coz layan astro RAja lawak musim baru agak2 best kot heheh :- babah tepat kul 10 sampai rumah sambil tersengih2 tanya ummi tak tido g ke ??? belum tunggu babah balik la :D ALahaiiii RomanTik plak kui kui kui sambil peluk babah adoiii Busyuk la babah bau peluh Jantan nihhhhh nak konjollll aku dibuatnye :G

aku hampir terlena melayan cerita di astro dengan selamba laki den tarik hidung nak suruh aku masuk bilik tido haishhhh nak kene sekeh org Tua nie dia mcm tak tahu aku sensitive bab2 NOse nie saje je nak menyakat bini yg comel nieh :D dengan muka ketat aku masuk bilik tido peluk si manis kami yg sedap di buai mimpi indah jumpa kekasih hati kot hahhaha :D

bila tgk si manis tido sejuk perut aku pregnant kan dia dulu :D

tak tahu naper mlm tadi si manis asyik meregek je kalau boleh dia nak b/gayut BF je ngan aku masalahnye aku yg tak terdaya menahan sakitnye pinggang bile tido mengereng tanpa b/gerak si comel dalam perut nie plak asyik la berpusing2 tak henti2 la plak naik sakit2 perut aku dibuatnya time malam je mesti aktive la sgt :D tido malam aku pun tidak la selena mana pun melayan si kakak yg asyik meregek she c'not stOp Bf~ si comel plak asyik b/gerak dengan aktive :D

aku tetap bahagian dengan apa yg dikurniakan alhamdullilah amin :D

No comments: