Tuesday, December 22, 2009

Degilllll

disebabkan aku degil perut aku sakit, badan aku letih, mood nak marah je.. semua di sebab kan aku tension sgt tgk keadaan kelas & office yang berselerak semak paler otak aku pagi2 masuk office da rasa nak naik angin je ... mana taknyer tempat nie da jadi sarang tikus membiak dengan bau yang boleh buat aku sakit kepala dalam masa yang sama boleh buat aku kene serang sakit jantung!!!! rasa mcm nak bakar je tempat nie arrrrrJustify Full

ingat boleh la nak buat keje dengan senang hati tapi setiap kali masuk office je aku mula stress yang amat sgt da la tgh berbadan dua nie adoiiiiii sakit hati betul dengan tikus2 yang ada siap la mampus semuanyer aku keje kan taula ...

dengan itu ler aku mula kan operasi mengemas sorang2 plak 2 mau tak sakit2 badan nie perut nie tak payah cakap la rasa pedih sgt2 tahan je la.. bagi tahu kat ejad teruk gak ler aku kene membebel pedih betul telinga nie kene marah .. kat rumah semua keje dia yang buat sampai kat office aku plak yang buat hurm sendiri fikir la .. sakitnyer perut nie kecian baby ari nie ikut umi buat keje teruk sgt yer sakit yer umi minta maaf yer ...

tapi aku still tak puas hati ikut kan hati nie nak je aku basuh je 1 bangunan nie biar bersih tak ada lagi binatang2 yang boleh buat aku sakit jiwa.. hahahhaha habis semua benda yang aku nampak bagaikan sampah aku buang lantak la kalau ada yang terbuang 2 aku minta maaf la yer tak sengaja sapa suruh letak bersepah2 mata aku nie sensitive pantang nampak mesti nak buang heheheh...

tak pasal2 ejad bagi aku gelaran "Umi Degill" nie la padahnyer semua keje buat sendiri akhirnyer aku yang tanggung sakitnyer sendirian ...

3 comments:

KAK RAINBOW said...

mys jgn stress sgt time pregnant kena cool n relaks jer

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

mys tak tahu la kadang2 mys jadi stress sgt .. nie mys da mula terasa sakit kat perut nak berjalan pun susah .. nak rilek pun tak reti da...

nz said...

sesungguhnya solat dan zikir mampu hilangkan tension insyaAllah :)