Tuesday, December 22, 2009

hati ini ...

semalam adalah hari yang amat memenatkan aku & baby ku, sukar untuk ku berkata-kata sepatah berkataan kerana badan ku terlalu letih, akhirnya aku menitiskan lagi air mata jernih ku ya allah mengapa aku sering menitiskan air mata ini,

semalam aku balik shap pukul 5 menanti ejad ambik aku di bawah office sebab terlalu letih Justify Fulluntuk berdiri lama aku pun duduk di tempat yang aku rasa selamat tapi kepala plak pening sebab orang ramai lalu lalang depan aku rasa nak menjerit je jangan lalu depan mata aku nie semak betul...

akhirnya ejad yang ku tunggu2 sampai juga walaupun muka aku da mula menunjukkan tanda2 mood yang kurang baik untuk berborak, dalam perjalanan balik ke rumah sepatah dia tanya sepatah aku jawab dengan nada yang kurang jelas sebab aku betul2 tak larat untuk bercakap waktu itu aku sempat menutup kan mata aku ejad perasaan yang aku tak banyak cakap tapi dia still senyum kat isteri dia yang banyak sgt sogehhhh nie...

sesampai je aku di rumah aku terus berlalu masuk ke dalam bilik untuk melabuh badan ku yang amat keletihan, aku bangun sebentar untuk ke dapur ejad sempat mengusik aku dalam keadaan itu aku hampir menitiskan air mata tapi ku tahan di depannya takut2 dia perasaan tapi suara ku ejad da dapat tangkap dia tak menggangu aku dia biar kan aku sendirian berehat dalam bilik, tapi mata ini tetap tak mau tidur walaupun badan ini ingin berehat akhirnya aku berpusing2 di atas katil ejad risau aku jatuh katil sebab berpusing mcm jam heheheh , perut aku plak lapar minta di isi ejad dengan senang hatinya mengorengkan sesuatu yang boleh aku isi di dalam perut BOYOT aku nie..

selepas aku bersolat, ejad ada cakap dengan aku dia nak baca surah yasin untuk baby aku dengan senyum jawab " ok babah " sebelum ejad membaca yasin baby bukan main berpusing sampai aku da tak boleh nak bergerak-gerak da sebab baby bergerak dengan aktif dengar je babah dia membaca yasin terus dia senyap, aku merasa amat tenang letih2 di badan hampir hilang setelah mendengar alunan yasin yang di baca suami tersayang.

"umi harap sgt baby dapat menjadi anak yang soleh"

babah umi harap babah akan bacakan surah yasin setiap malam untuk baby & umi berharap baby dapat belajar dengan surah-surah yang babah bacakan untuk dia ... insyallah.

No comments: