Wednesday, December 9, 2009

yehoooooooooooooo eSok aku cuti ....

horeyyyy mcm tak sabar2 esok nak cuti nie heheh boleh la bangun tidur 2 lewat sikit takde la sampai tangah hari kan hahhahaha time cuti je la aku dapat merehatkan kepala otak & badan2 yang semakin menunjukkan perubahan yang amat ketara ...

simptom-simptom letih sudah pon menunjukkan taringnye ini yang buat aku tak boleh terlalu tension atau pon terlalu letih bekerja dokter pon da bagi nasihat aku tak boleh terlalu sibuk dengan keje mesti kene ada masa untuk merehat kan diri ini semua untuk kebaikan aku & bayi ku ...

aku teringin sgt nak ajak ejad kuar jalan2 keluar dari kawasan bandar nie yang penuh dengan kesibukan bising, jem & mcm-mcm ada semak kepala aku da nie ...

teringin sgt nak berjalan-jalan tepi pantai hirup udara segar sejuk nyaman yang dapat merehatkan minda aku yang da berserabut sgt nie ...

seronoknye la dapat bercuti dengan family heheh ... lebih-lebih lagi bila da berbadan dua nie teringin sgt nak bercuti tak tahu la nape ??? tapi nak buat mcm mana kan keadaan tak mengizin kan masing-masing ada keje sibuk je memanjang kalo cuti pon just jalan-jalan dekat mall je ...

1 comment:

NURUL said...

seronoknya bercuti