Tuesday, December 8, 2009

Scan..

semalam lepas check-up je aku terus buat scan kat klinik swasta perasaan pertama yang ku rasa melihat baby ku bergerak aktif sebak , bahagia , happy , seronok ... ejad senyum senyum rasa cam leh sampai ke telinga hehehe.. punya la suka ejad tgk baby dia bergerak siap main tendang2 lagi dalam perut umi dia nie heheh .. tak dapat aku nak bayangkan perasaan melihat jantung dia bergerak aktif .. rasa puas dapat melihat dia membesar dengan cepat dan sihat ...

dokter cakap baby belum berpusing lagi kepala kat atas kaki kat bawah 2 yang suka betul dia tendang kat bahagian bawah 2 rasa nak terkencing je biler dia main tendang2 tak berhenti .. aku & ejad dapat tgk dengan jelas keadaan baby dalam perut aku ya allah besar kuasa mu aku bersyukur kerana baby ku sihat...

walaupun tak dapat tgk baby gurl Or boy sebab baby tgh best duduk sambil kaki dia menutup bahagian tertentu hehehhe rasa nak tergelak je bile dokter cakap baby u main sorok2 la hahhaha.. apa yang penting aku dapat tahu keadaan baby sihat itu pon aku dan ejad da cukup bersyukur alhamdullah ...

insyallah bile baby da masuk usia ke 7 bulan hasrat hati ingt nak buat scan 3D plak heheh .. mesti lagi buat hati ku berbunga2 hahahhah

No comments: