Monday, December 21, 2009

Marah , Geram , Letih , Mengantuk ahhhhhhhh

letihnya semalam still tak hilang2 bangun pagi je mood mula membosankan masuk kelas je nak marah2 tetiba je perasaan marah nie menjadi2 bila nak on pc je tak boleh, makin menjadi la marah aku nie mata plak mengantuk tidur tak cukup dengan kaki yang mula sakit sebab bergerak je tak berhanti ya allah..

sekarang badan aku pun da menunjukkan perubahan sakit di bawah perut mula terasa kalau berdiri terlalu lama pinggang tak payah cakap la sakitnyer makin menjadi2 nak urut plak tak boleh tahan je la.. bila mcm nie terasa nak marah je ya allah kuat kan hati ku, badan mula la letih sangat ikut kan hati nak je baring atas katil tak mau bangun2 nak tidur nak rehat kan mata & badan semua.

bila tengah berbadan dua nie emosi marah , sedih , tension, stress makin menjadi2 lagi2 kalau badan nie terlalu letih rasa nak bangun pon da tak larat. aku cuba kawal emosi marah , sedih semua nie aku risau kan sgt yang dalam perut nie terikut2 plak peragai umi dia nie hottt temper nie !!!

ejad selalu nasihatkan aku dia risau keadaan aku & baby dalam perut nie, dia tahu aku letih keadaan mcm nie dengan keje kat office Student mcm2 hal lagi nak fikir ,

orang cakap kalau dalam keadaan tengah pregnant nie kita tak boleh nak terlalu stress atau pun tertekan, aku tak tahu mcm mana nak hilang kan perasaan nie bila dia dtg dengan tetiba mula la rasa nak menangis makin lama makin menjadi2 plak peragai pelik aku nie baby maaf kan umi sayang ....

tak terlintas di hati pun dia datang dengan tiba2 je .....





2 comments:

[ Hanie ] said...

perubahan hormon :) tabahkan hati

p/s: bole beri emel mys tak, nanti kite beri harga cukur jambul yg mys tanye tu :)

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

perubahan horman nie betul2 menguji ketabahan hati ini ...