Tuesday, December 8, 2009

persiapan Yg semakin menyeronokkan heheh

bulan semakin berganti tahu-tahu da hampir masuk ke tahun baru tgl beberapa minggu je lagi kawan baik ku plak akan bertunang sabtu nie rasa seronok plak dengar dia nak bertunang alhamdullah terbuka akhirnyer hati dia heheh dan aku tumpang gembira ...

aku plak tgl beberapa minggu untuk masuk ke bulan ke 6 maknanyer baby ku semakin membesar dengan jaya nyer HOREyyYYYY ... persiapan menyambut kelahiran semakin menyeronokkan banyak juga barang-barang buat baby sulung aku belanja kan hehehhe ... tgl 4 bulan je lagi saat menanti kelahiran my Lovely Junior hehhe tak sabar nak melihat wajah Chumil baby sulung aku & ejad entah ikut sapa la agaknyer selalu kalo baby sulung mesti ikut AYah dia heheh .. mesti sweet sgt kan heheh perasaan aku semakin happy & seronok sgt setiap kali aku melihat barang-barang baby yang sudah siap aku kemas kan ...

aku tak tahu kenapa aku sering bayangkan aku dapat baby girl kalo boleh semua barang-barang baby mesti nak ikut tema colour girl-girl heheh aku tak tahu la nape naluri hati ini suka plak dengan baby girl heheh tapi aku tak kisah kalo lahirnyer baby BOy heheh yang pasti baby ku sihat dan kuat aku sudah cukup bersyukur dengan apa yang aku terima ...

No comments: