Thursday, December 9, 2010

Babah we Love u...

aku rindu sama si suami yg ku gelar babah yg ku rasa sesuai untuk anak2 ku pgl si suami Babah nampak sgt comel kan tak terlalu moden tak terlalu kekampungan sgt2 sesuai dengan diri si suami babah .. sgt ketara sifat babah yg amat suka kan budak2 aku terasa bahagia kerana dia melayan anak ku dengan amat baik dan penuh kasih sayang dan aku berharap akan melahirkan zuriat yg ramai untuk dirinya insyallah .. sekiranya aku ditakdir kan pergi dulu darinya insyallah hati ku akan tenang meninggalkan anak2 ku untuknya aku percaya babah mampu menjadi seorang ibu & ayah dalam masa yg sama buat anak2nya INsYallah..:D babah sgt la kelakar bila dia start lenguh2 tgn dukung si dara TeBommm heheheh " mie cepat la mie lenguh da ni mie cepat la nak tercabut da tgn nie" hahahha siap buat memek muka 2 yg tak leh tahan aku plak saje melengah2 kan hahha lg la kelakar tgk babah :D anak dara dia rilexx je buat muka selamba muka tak reti dia je kih kih kih.. baru tahu anak dara ku amat2 la semangat penuh dengan khasiat siapa la larat nak dukung anak dara dia 2 lama2 hahah MIL pun Serender tau hahha..

si dara sekarang sudah pandai melasak2 sambil m/aktifkan diri sendiri asyik nak main je nak bagi makan pun susah x mau duk diam ada je keje dia nak buat banyak tul akal dia kalau nak main 2 :D hayfa oh hayfa sudah pandai ek sekarang :p

babah cam tak percaya je kita da punya seorang anak dara yg comel sekarang betul ke semua nie or hanya dalam mimpi babah !!!! kih kih ... benggong aku nie da hari2 jumpa budak comel 2 still boleh cakap dalam mimpi g ek hahahah... :D nie nak kuar lagi sorang dalam mimpi lagi ke aku hahahah sadis la aku nie nak masuk 2 da anak aku cepat masa berlalu kan babah umur pun da semakin meningkat lebih tua tapi aku still maintain MUDA siUtttt kah kah kah :p

heyyy semua senyum ok jgn sedih2 happy kan diri yg sedia sedih muahahahhah babah terima kasih untuk semuanye kerana banyak meringan kan beban yg mie pkul terima kasih babah bersabar dengan kerenah isteri mu & anak dara mu yg comel PewiIttttt :-


Babah We Love U muahahahha :D


2 comments:

sharEna said...

naurah pn skrg asek kena marah je dgn ibu. ayah dia jugak yg lembut je layan dia...kekeke...

untung dpt suami penyayang & suka budak2 kan? =D

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

heheheh 2 la mai tak leh nak marah sgt2 tgh preggy nie kan nanti m'gikt plak yg dalam perut nih heheh

mmg untung sgt2 ena dapat suami yg mcm 2 senang di bawa berbincang kekeke