Wednesday, December 1, 2010

sensitive...

isu nie boleh dikatakan sering aku bangkitkan ternyata since preggy aku akan menjadi manusia yg amat sensitive senang kata mudah sgt terasa hati dan ingin menangis cirit la aku nie banyak sgt Kerenah :B aku seakan tak puas hati sgt nak cakap kat si suami hurm mesti dia cakap aku nie terlampau m/gada bukan nak m/gada2 atau dibuat2 tapi itu yg aku rasa sekarang amat sensitive tolong la tolong la agak tensionnn bila berkeadaan mcm nie :(

sejak si suami da buat runting kerja keduanya aku dan si anak sering jadi mangsa tinggal kalau dulu weekend morning boleh tergelak2 tersenyum2 si suami ada disebelah bermain2 ngan si anak and now semua 2 da tak ada terasa la sunyi plak rindunya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weekend je kami ditgglkan ptg dalam kul 2 or 3 baru tunjuk muka nak ajak jejalan pun jadi hilang mood kalau ada kebetulan kedai tutup hurm ada la kat rumah every weekend si suami akan ajak balik rumah MIL runting biasa la if ada alasan nak tglkan kami di rumah supaya aku tak merunggut lebih2 kat dia ... 2 la akal bijak suami ku pas 2 tersengih sumbang Agin je 1 badan )0: cam biasa bisa memujuk bini cirittt tak laku da ...

tapi sensitive aku tak sampai bergaduh laki bini baling beriuk belanga semua ar hahah semua ander control lagi mehhhh hehehh still boleh senyum tapi air mata menitik-nitik mcm nak banjir nak elak dari si suami perasan buat2 tido dalam bilik tutup muka ngan batal busuk si suami pgl je buat tak tahu buat2 x dgr nak mujarab lagi buat bunyi dengkur gerenti dia x perasan hikhik hik ... sengal betul aku nak mengelat dari dia perasan :D tapi kalau bangun dia tetap perasan coz hidung da tukar color mcm tomoto suara pun da serak2 basah mcm Ella ..


4 comments:

sharEna said...

ejad keje keras utk baby yg akan keluar tu sekali Mai. mmg la kite sedih. tp klu ejad x buat mcm tue, x boleh la bb nk pakai baju baru byk2 nnti kan? hihi..

tp tuelah. time pegnen kite mmg sensitif lebih. nk manja2 dgn suami lebih. semuanya terlebih la senang ckp. tabahk yer mai...=) pengorbanan suami & isteri utk anak2...

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

2 la ena time preggy nie mai mmg sensitive sgt2 tapi mai x cakap pun kat ejad buat2 tak tahu je malas nak pjg cerita lebih baik diam je ..

mai pujuk hati sendiri je kdg2 terfikir gak semua dia buat tuk anak2 dia tak boleh nak cakap ap2 sedih mmg sedih pun tapi kene terima juga kan ena maybe dia buat yg terbaik tuk keluarga dia insyallah amin..

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

cirit 2 bahasa rojak je heheh kalau melawak tetiba boleh keluar perkataan cirit 2 hahhah .. naper x penah dgr ke ..ANonymous

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

heheh mmg pelik pun heheh tapi kelakar kalau da start gurau2 guna bahasa "cirit ' 2 hehhe