Tuesday, December 21, 2010

entry : suka suki :D

still suka suki tempek gambar budak tecitt nie hehhe tak tahu la naper mmg da jadi sebahagian dari runting kerja aku kat off. nie duk m'up-date gambar2 terbaru si tecitttt nie kot hahhah .. nie saja yg mampu buat aku tersenyum tergelak bila tgk aksi2 yg kelakar hanya dalam gambar yg mampu aku simpan memory si dara aku yg comel start dari dia di lahirkan sampai la sekarang nie .. yg aku anggap still baby kalau pgl anak dara terasa hayfa da semakin membesar mengikut usia dia .. nak tak nak aku kene terima gak kan baby comel aku sudah ku gelar "KAKAK"
Cuba Teka Budak TeciTttt nie tgh buat apa kui kui kui ???
Ops:- bukan keje ummi ek nie semu gara2 babah hayfa nak bg si Tecitttt ni senyap keh keh keh ...


Align Center

amboi2 da pandai nak Post depan ummi nampak ...


ada je keje si Tecittt nie nak buat ..


kui kui naper buat muka Seposen kat Ummi tak layan kah kah kah :D


then tgk semua bende dia nak sumbat masuk mulut dia aishhhhh
mmg nak kene bam bam ngan ummi nie ek :D
ishhhhh agak kurang sopan babah awak nie ek duk tayang kaki yg mcm hutan simpan kah kah:D
hayfa plak buat muka like babah nampaknye kui kui :D

hurm 2 juga dia nak main :D


then sumbat dalam mulut 2 puas2 kui kui kui
suka ummi x dtg kacau !!!



da puas buat aksi like this
duk tayang ketiak BucuKKK 2 kat ummi eiiii :P


No comments: