Thursday, December 2, 2010

Hayfa Love Daddy !!!!

HOHOHOHOH tersenyum lebar aku semalam si suami say Ummi babah Shopping Baju hayfa Kat PONEY HOHOHo habis duittt da nie .. Amboiiii si suami tak reti2 nak sabar2 dia yg g shopping baju anak dia First x leh jadi nie mesti Kes nak mengelat aku m/habis kan duit dia nihh poyo tul laki aku nie tau hahahah .. aku pun x sabar2 la nak balik semalam semata2 nak tgk baju PoNey yg baru dia shopping 2 kui kui sebenarnya ada hati nak protest nie kih kih Jahat punya Bini kan :D

So semalam tak reti sabar punya pasal terus balik rumah ting tong ting tong akhirnya sampai juga aku di rumah kau syurga ku .. :D sambil tersenyum comelnye baju hayfa Blue CoLor lagi pandai laki aku beli baju anak dia ek ??? Babah dengan muka cuak je aku tgk saiz baju hayfa keciknye baju nie saiz 6-12 Ayoyoyo mana muat nie kalau muat pun sedat mendat anak dara aku pakai boleh nampak Perut Boroiii hayfa nie x leh nak sorok2 da kah kah kah Vs seksi weiiiii dengan skirt pendek gitu kah kah kah ... tetap Comel :D

2 pasang je babah beli heheh amboii nak lebih2 plak naper x beli 3 or 4 5 pasang ok pe tak baik terutut tau babah heheh.. senyum2 kambing sudah kui kui yg pasti aku da terbayang2 kan anak dara kami memakainye nanti heheh x sabar plak nak sarungkan .. hayfa da mcm anak patung ummi semua kene paksa sarung apa yg mata aku nampak cantik & comel kah kah kah .. 2 yg seronoknye bila dapat anak perempuan nie mcm2 nak disarungkan mcm2 gaya dapat dipenuhi pehhhhh sampai naik serabut babah tgk kalau ummi da start melaramkan si dara kih kih kih ..


Hayfa love daddy :D itu tanda senyuman manje si dara buat daddy tersayang dia,


2 comments:

sharEna said...

nape x amek gambo? nak tgk baju baru hayfa...huhuhu

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

ena tak best ahhh kene tunggu ejad nak hayfa pakai time kadok tunang heheh ..