Monday, December 13, 2010

Tahniahhhhhh

nie dia budak comel 2 name still dalam keadaan b/rahsia kalau da ada t leh taruk dalam nie besar2 punya hahhaha ...

Ya Allah time dapat msg dari kak tina aku betul2 SHOkkk seketiga rasa mcm tak percaya betul ke kak tina da selamat deliver nak kan kepastian aku terus fon kak tina harap2 kak tina selamat alhamdullilah lega sgt dapat dengar suara kak tina dia selamat lahirkan baby boy morning semalam coz tak dapat tahan sakit kecian kak tina terpaksa bersalin secara Operate hurm anak first pun sama anak ke dua pun sama takpe la yg penting kedua2 sihat dengan berat baby 3.9kg semangat la kakak dia lagi berat 4.1kg heheh .. tengah2 borak2 tak tahu kenapa la aku nie sedih sgt2 boleh plak menangis teresak2 cakap ngan kak tina ... buat malu je aku nie kan !!!!


kak nampaknye anak kita sebaya heheh .. hayfa adageng baru nie geng bergusti nie hehhe. leh jadi BBF pewiiit hehhe .. tak sabar plak nak menanti giliran aku nak deliver plak hahhah .. tunggu la yer akan tiba waktunya tahu la time 2 mcm mana keadaan aku keh keh keh ...

apa2 pun aku hapy sgt2 hari nie coz dapat berita yg gumbira kan hati ku pehhhh ...

No comments: